dinsdag 29 november 2011

Wat eraan komt de komende dagen.

Hallo allemaal,
Door mijn afwezigheid heb ik natuurlijk het een en het ander goed te maken tegenover jullie en dat ben ik zeker van plan! Vandaag een lijstje voor wat er aan staat de komen de volgende weken op Tasteofbeauty.

Allereerst een mega shoplog, ik heb de laatste maand enorm veel nieuwe dingen gekocht en wil deze zeker aan jullie laten zien. Ik denk wel dat ik het ga opdelen in stukjes. Eén filmpje met kleding, één filmpje met make-up en één filmpje met nog andere dingen.
Ook komen er reviews van een aantal producten die ik ondertussen aan het testen ben.

Verder wil ik graag een thema week of 14 daagse houden in verband met kerstmis. Hierover komt nog een apart artikel online wat het nu precies gaat inhouden , maar voor degene die niet kunnen wachten wil ik al wel even vertellen dat er een zowiso een kerstlook + haartutorial, Party outfit's, cadeautips én een winactie bij gaan zitten.

Ik zit nu in mijn laatste examenweekje en daarna ga ik weer op volle kracht bloggen.

Liefs,
Sharina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !