dinsdag 4 oktober 2011

Vervelende beauty klusjes top 5.

Je kent het zeker en vast wel, die typische klusjes waar je nooit zin in hebt. Vandaag een overzicht van de 5 meest gehate beauty klusjes door mij. 


1. Harsen
Het eerste en meteen ook hatelijkste klusje voor mij is harsen. En ik weet dat vele nu gaan denken, waarom scheer je je benen dan niet gewoon? Maar ik hars liever aangezien de haartjes langer weg blijven en ik gewoonweg geen tijd heb om elke week mijn benen te scheren. Harsen is gewoon eenvoudiger en het effect blijft langer. Maar waarom haat ik het dan wel?  Simpel, omdat het telkens weer een zooitje is als je moet gaan harsen en ik haat het gewoon om rommel te maken. 

2. Pedicure doen
Een half uurtje in een voetenbadje lekker ontspannend toch? Ja! Maar dan, vanaf het moment dat je aan de slag moet met je puimsteen om je eelt weg te halen en je na 10 minuten nog steeds as een gek over je voeten zit te schrobben alsof de eelt in de aanbieding is. I hate it ! Bah! Ik vind het gewoon saai en ik ben absoluut niet de persoon die ervan kan genieten als mijn voeten gedaan worden. Een voetmassage daarin tegen is dan weer wel altijd welkom bij me.

3. Nagels lakken
Ik ben een ramp als ik mijn nagels gelakt heb. Het is echt uitzonderlijk dat ik een keer mooi gelakte nagels heb aangezien ik nooit het geduld heb om de nagellak te laten drogen. Na een paar minuten is mijn geduld op en begin ik weer allerhande dingen te doen met als resultaat dat de helft van mijn nagellak verpest is. 

4. Wenkbrauwen epileren
Wat haat ik dit! Dan heb je één wenkbrauw gedaan en denk je dit is het, zo is het mooi. Begin je aan de andere en krijg je gewoon niet hetzelfde als je andere wenkbrauw met als resultaat dat je die andere wenkbrauw ook weer moet gaan bijwerken. Zenuwen krijg ik ervan, echt waar! Nu moet ik zeggen, als je één keer de juiste vorm hebt en je houd het goed bij is het niet zo erg om te moeten doen.

5. Kwasten schoonmaken
Enorm belangrijk natuurlijk is dat je zuivere kwasten hebt. Maar ik vind het gewoon zo irritant dat je kwasten traag drogen en als je die dag nog wegmoet en je make-up wil bijwerken sta je daar weer, want je kwasten zijn nog nat. Verder vind ik het vrij snel gedaan, enkel het drogen duurt te lang naar mijn zin. 

Zo dat waren mijn 5 meest gehate klusjes. Hebben jullie dat ook, dat je echt een hekel hebt aan sommige klusjes? Laat het weten in de comments!

Liefs, 
Sharina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !