maandag 10 oktober 2011

WINACTIE ; Taste Of Beauty @ Social networks

Hallo lieve bezoekers van me,

Ik wil jullie eventjes vragen om me te volgen op Twitter en mijn pagina even te liken op Facebook. Want, jaja er is een want !

Vanaf 100 Facebook likes komt er een winactie online !
Vanaf 200 followers op Twitter komt er opnieuw iets online wat je kan winnen.

Dus ga allen eventjes liken en followen en geef zeker mijn blog door aan al je vrienden en vriendinnen !
Laat je vrienden en vriendinnen ook zeker even vermelden door wie ze gestuurd zijn. Want voor degene die de meeste vermeldingen op zijn/haar naam heeft wint ook iets !

Dit kan via Facebook op mijn prikbord te beginnen met;  #Winactie + de naam van de persoon door wie je gestuurd bent.
Via Twitter kan je dit doen door te beginnen met @Tasteofbeauty1 + de naam van de persoon door wie je gestuurd bent + #Winactie.

Je mag natuurlijk ook jezelf 1 keer op mijn prikbord en 1 keer via Twitter vermelden, ga niet spammen want dat heeft geen nut omdat ik ze dan weer verwijder.

Alvast bedankt allemaal !
En hopelijk komt de winactie snel online, maar dat hangt natuurlijk van jullie af !


Liefs,
Sharina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !