vrijdag 26 augustus 2011

Hooggehakt.

Je beste vriendin dartelt rond op haar hoge hakken alsof het basketbalsloefkes zijn. Jij wil op het volgende feest ook hoge hakken dragen, maar hoe begin je eraan?



1 Klein beginnen
Koop niet meteen hakken van 10cm, maar kies voor een lagere hak van zo'n 4cm. Of oefen met hakken van je mama of een vriendin. Doe er week na week een cm bij.

2 Go sleek
Een sleehak of een schoen met een stevige robuuste hak geeft meer stevigheid. Je zal minder snel het gevoel hebben dat je wankelt.

3 Varieer
Draag niet meteen een hele avond hakken. Wissel af met comfortabele schoenen zoals ballerina's die je in je tas steekt. Eenmaal je aan tafel zit, ziet niemand nog wat je aan je voeten hebt. Ook onderweg naar het feest kan je je ballerina's aandoen en je hakken pas aandoen wanneer je binnen gaat.

4 Concentreer
Om elegant op hakken te lopen, moet je je concentreren. Hoofd en rug recht, maar niet over strekken. Loop niet te snel en zet kleinere stappen dan anders. Probeer ook om je gewicht over je hele voet te verdelen.

Met deze tips straal jij op het eerst volgende feest ook met die prachtige hakken.

Liefs, 
Sharina.


2 opmerkingen:

  1. handig en leuk om te lezen! :) Leuke blog btw! Ik volg je :)

    xx
    http://dutch-beauty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede tips. Ik doe ook altijd ballerina's in mijn tas, anders houd ik niet een hele avond vol op mijn hakken. :P

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !