zondag 14 augustus 2011

Mijn favoriete beautyblogs.

Hallo,
Goh mijn eerste 'echte' artikel, spannend!
Ik ga het dus hebben over mijn favoriete beautyblogs zoals de titel al zegt.
Ik ga ze in een top 10 zetten, maar eigenlijk vind ik ze allemaal leuk dus :)

Here we go...




10. Kittehscupcakes
Je kent ze misschien wel Tara en Larissa.
Waarom deze blog zo leuk is? Er staan ontzettend leuke artikels over zowat vanalles. Ik weet niet of ik het een echte beautyblog kan noemen aangezien het over veel meer dan beauty alleen gaat, maar ik raad zeker aan om eens een kijkje te gaan nemen op hun blog.

9. Joliette
Bijna elke dag een nieuw artikel. Ik vind de artikels ontzettend leuk geschreven en vooral 'Belgisch' het klinkt misschien raar maar ja hoe leg je dat uit, je merkt het aan hun manier van schrijven. Of het komt misschien omdat ikzelf een Belgische ben maar de manier van schrijven is echt anders dan bij Nederlandse bloggers. Ga zeker een keer langs en misschien kom je er wel achter wat ik bedoel.

8. Beautyblog Astrid
Elke keer als ik haar filmpjes kijk begin ik spontaan te glimlachen, ik hou echt van haar accent. Ook schrijft ze altijd ontzettend leuke artikels op haar eigen manier, en heeft ze ontzettende mooie OOTD's.
Take a look !

7. Dutchdiva Laura
Ik ken haar blog nog niet zo lang, maar dat wil niks zeggen. Ik vind haar artikels altijd leuk geschreven en ik hou van haar perfectionisme. Ikzelf ben ook een perfectionist en ik vind het zeker geen slechte eigenschap. Vooral haar artikels over de basiskennis van make-up zijn ontzettend interessant.

6. Teskuh
Ik hou van haar! Ik meen het, ik zou haar echt eens willen ontmoeten. Ze is nog zo jong en al zo ontzettend goed. Ze is niet alleen goed in bloggen maar ook in vloggen, elke keer dat ik haar vlogs zie moet ik lachen. Ze lijkt super spontaan en echt een gekke meid. Haar wil ik eens in levende lijven zien.

5. Veracamilla
Vera zou ik graag eens ontmoeten, ik kijk graag naar haar filmpjes omdat ze altijd zo over-actief is ofzo. En natuurlijk omdat ze altijd wel goede revieuws en dergelijke schrijft. Ga zeker eens naar haar site.

4. Fashionata
Ik denk dat ze wel 1 van de grotere in Belgie is. Ze heeft echt een leuke blog, en ontzettend mooie foto's. Ik vind haar stijl ook ongelofelijk mooi. Ze is een echt plaatje. Ga eens kijken, ze heeft heel leuke DIY artikelen.

3. Beautygloss
Wie kent haar niet? Ik denk dat iedereen wel weet dat Mascha heel leuke artikels schrijft. Ze heeft ondertussen haar eigen webshop en ik kijk ontzettend naar haar op ! Als je in de toekomst kan bereiken wat zij al gerealiseerd heeft mag je heel blij zijn denk ik.

2. Misslipgloss
Cynthia van misslipgloss maakt onwijs mooie ooglooks vind ik zelf. Verder vind ik haar stijl van schrijven ook ontzettend leuk om te lezen. Buiten het bloggen organiseert Cynthia ook meetings en graag zou ik er een keer bij zijn, maar aangezien het meestal ver van huis is voor mij kan het helaas niet. Of nog niet, want ik hoop dat ze in de toekomst ook een keer eentje organiseert in Antwerpen.

1. Beautylab
Beautylab is mijn echte nummer 1 ! Ik vind dat Serena enorm goede tips geeft en ik heb al veel bijgeleerd van haar. Ik hoop dat ik Serena in de toekomst ook eens mag ontmoeten, want dat zou me toch een hele eer zijn !


Zo dat waren ze. Mijn top 10 van Beautyblogs.
Het valt me op dat ik het woord 'ontzettend' wel heel vaak gebruik, maar bon het is tenslotte nog maar mijn eerste artikel, dus hopen dat het in de toekomst verbeterd.
Ik hoop dat het artikel een beetje meeviel, binnekort komen de echte beautyartikels online maar ik moet eerst nog een beetje uitzoeken welke camera de mooiste foto's maakt enzo.
Tot de volgende !

Liefs,
Sharina.


3 opmerkingen:

  1. Ik hou ook van Serena Tesku Mascha en Cynthia :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede lijst favorieten. Serena's blog staat bij mij ook met stip op één. Maar ja, van de rest in je lijstje ben ik ook groot fan en fantiek bezoeker.
    Gefeliciteerd met je blog trouwens :) Ik meld me meteen ff aan als volger bij GFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Joany
    Dankjewel ik hoop ooit zo groot als hen te worden !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !