dinsdag 30 augustus 2011

Tag; Hoe nep ben ik?

Vandaag weer een tag. Hoe nep ben ik nu eigenlijk?











1 Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?

Neen, voor zover ik weet toch niet :)

2 Gebruik je valse wimpers?

Alweer een nee. Maar ik wil wel erg graag wimperextentions laten zetten aangezien ik maar heel dunne en korte wimpers heb. 

3 Draag je een weave of extensions?

Dat heb ik gedaan, ik wou altijd lang haar en droeg extentions tot ik op een dag mijn haren plots kort knipte en zag dat dit veel mooier bij me stond. 

4 Gebruik je iedere dag make-up?

Zolang ik thuis zit en niets te doen heb is make-up voor mij niet nodig. Eens ik de deur uitga heb ik mijn make-up gedaan.

5 Zou je een cosmetische operatie overwegen?

Ja ! Ik heb namelijk grote borsten (een 75E) en aangezien ik niet wil dat ze gaan hangen zou ik misschien wel overwegen om er iets aan te laten doen. 

6 Kan je nog zonder make-up?

Nee. Ik ga de deur niet uit zonder make-up. Erg he?

7 Draag je nepnagels?

Nee aangezien ze mijn eigen nagels altijd enorm schaden, maar aangezien ik binnenkort zelf aan de slag ga met nagels zetten zal ik er waarschijnlijk wel weer hebben.

8 Verf je je haren?

Erger nog, ik ontkleur ze ! Maar naar de toekomst toe wil ik terug overstappen op gewone kleuringen. Ik Ben op mijn 6 de begonnen met lokken. Oops.

9 Ga je onder de zonnebank?

Dat was ik van plan maar ik heb er op dit moment de tijd gewoon niet voor.

10 Gebruik je selftanners?

Neen, gewoon omdat ik er niet mee overweg kan.

11 Heb je tattoo’s?

Nog niet, maar het zit er aan te komen. Ik wil graag een tattoo met een ontzettend emotionele betekenis voor mezelf laten zetten, maar ik heb er eerlijk gezegd bang van. Aangezien ik hem echt ontzettend graag wil zal ik waarschijnlijk de stap toch zetten.

Zo dit was hem weer. Heb je ergens vragen over of wil je de tag overnemen vraag er gerust achter en zet de tag op je blog.

Liefs, 
Sharina.

Hebben jullie trouwens nog vragen over mij als persoon of vragen over beauty of iets anders? Vraag het mij in de comments, via mail (tasteofbeauty@hotmail.com)  of via mijn contactformulier en ik beantwoord al jullie vragen zo snel mogelijk. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !