maandag 15 augustus 2011

Tip 1: Een goed gereinigde huid.


Je huid goed reinigen is een kunst op zich. Let vooral op het type huid dat je hebt en gebruik producten die daarvoor gemaakt zijn. Als je een droge huid hebt, gebruik dan bijvoorbeeld geen producten voor de vette huid, omdat het juist tegenovergesteld gaat werken, en je huid extra gaat uitdrogen. Hoe dan ook iedereen heeft wel weer een andere huid dus het is het beste om het gewoon te proberen en te kijken hoe het later uitpakt.



Mijn favoriete reinigings- en verzorgingsproducten zijn van Clinique.
Deze zijn te koop in de meeste parfumeries o.a. Ici Paris, Douglas, etc.



Prijzen Clinique 3 stappen plan;



Intro Kit Skin Gezichtsverzorgingsset          € 30,00 / Set 
Stap 1, Liquid Facial Soap Mild Gezichtszeep     € 18,55 / 200 ml
Stap 2, Gezichtslotion   € 20,45 / 200 ml
Stap 3, Dramatically Different Moisturizing Lotion Gezichtsemulsie     € 24,95 / 50 ml



Liefs, 
Sharina.

4 opmerkingen:

  1. Ik wil ze binnenkort zeker ook eens uitproberen!! Ik ben fan van de producten van Clinique...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed gereinigde huid is idd belangrijk voor het opmaken. De make-up zal beter hechten en ook langer egaal blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dezelfde! Zeer goed product, ruiken alleen niet zo geweldig lekker, vrij neutraal eigenlijk :)
    Al een geluk dat ik alles van clinique tegen groothandelprijzen kan kopen, de winkelprijzen zijn me net dat ietsje teveel, maar dat is persoonlijk natuurlijk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog heb je!!
    Ik hou ook van de Clinique producten, soms is het 3stappen plan wel iets te hard voor mijn huid, maar ik heb dan wel ook super gevoelige huid!
    Love,
    Carlota's little blog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !