zaterdag 17 september 2011

Healthy again.

Héhé eindelijk weer een artikeltje, na 3 dagen ziek zijn begint het weer wat te beteren.
Ik heb me in tijden niet meer zo slecht gevoeld als de voorbije dagen. Maar bon, ik ben zo goed als genezen. En ik ben van plan om er weer volop in actie te schieten ! Aangezien mijn vriend maandag opnieuw begint met werken (Hij heeft een nieuwe job !), heb ik een volledige week de tijd om artikelen vooruit te gaan schrijven. Vandaag blijft het bij dit artikel en morgen probeer ik een artikeltje online te zetten over wat ik vandaag ga doen, want er is mij wel iets heel leuk gevraagd wat ik met alle plezier ga doen natuurlijk ! Ik mag namelijk mijn beste vriendin opmaken om naar een trouwfeest te gaan. Super leuk! Dus vandaag ga ik de haren en make-up van mijn lieve vriendinnetje doen en als ze toestemt maak ik er foto's van en zet ik ze in het artikel voor morgen. Maar ik heb zowiso een face chart dus er komt zowiso een look online. Als jullie dan willen maak ik ook nog een haar tutorial.
Verder wil ik dus even laten weten dat er vanaf volgende week weer elke dag een artikeltje online gaat staan.

Liefs,
Sharina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !