dinsdag 13 september 2011

Quick update, again.

He sweethearts,
Alweer even een quick update vandaag. Ik ben echt horror deze week Ö
Sorry dat er vandaag nog steeds geen artikel online stond, maar ik moet jullie even mededelen dat ik zo ziek als wat ben. Vandaar dat ik dus geen tijd gehad heb om artikels te schrijven. Mijn plan was om deze week op volle toeren vooruit te gaan schrijven maar dit is me tot nu toe dus nog niet gelukt. Ik hoop morgen terug beter te zijn, maar dit voorspel je zelf niet even (kon het maar!). Vanaf de moment dat ik weer beter ben ga ik volop aan de slag met filmpjes en artikels schrijven en volgende week kan ik ook nog hele dagen schrijven aangezien mijn opleiding pas 26 September start. Omdat ik nu natuurlijk nog niet weet of ik na de uren veel thuis moet doen en leren, ga ik dus nu al volop vooruit schrijven zodat jullie zeker en vast elke dag een artikeltje hebben om te lezen. Normaal gezien gaat het wel meevallen en ik heb zowiso maar 3 of 4 dagen les, ligt eraan van week tot week dus ik ga zeker tijd hebben om artikels voor jullie te schrijven.

Maar ik heb natuurlijk ook een vraag aan jullie...
Ik wil weten waar jullie artikels of filmpjes over willen en dan maak ik ze !
Laat me dit weten via Twitter  (@Tasteofbeauty1) of via mijn Facebookpagina 

Nu ga ik verder uitzieken en hopen dat ik morgen weer beter ben.

Liefs,
Sharina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !