maandag 19 september 2011

Review; Catrice Evolution to Revolution Mascara

Vandaag een review voor jullie. Aangezien mijn favoriete mascara op was heb ik een nieuwe gekocht.  In mijn shoplog liet ik zien dat ik de nieuwste mascara van Catrice gekocht had en daar wil ik jullie vandaag meer over vertellen.


De mascara zit in een simpele zwarte tube en je kan hem op 2 manieren gebruiken.
Simpel zoals we van Catrice gewoon zijn.
Look 1 beloofd een natuurlijk volume. 
Look 2 beloofd dramatisch volume en perfect gestylde wimpers.

Hier word het borsteltje door een kleine opening gehaald.
Eigenlijk is dit gewoon een simpel trucje waarbij 1 borsteltje word gebruikt. Bij look 1 word het borsteltje door een smalle openig gehaald, waardoor er niet zo veel mascara op het borsteltje blijft zitten. Bij look 2 word het borsteltje door een grotere opening gehaald waardoor er meer mascara op het borsteltje zit en je een ander effect op je wimpers krijgt. 

Hier word het borsteltje voor een grote opening gehaald.













Ikzelf gebruik alleen look 1 aangezien er bij look 2 teveel mascara op het borsteltje zit voor mij en het resultaat helemaal niet meer mooi is.
Hij geeft inderdaad meer volume, maar het borsteltje opzich vind ik erg onprettig om mee te werken.


Resultaat look 1
De mascara is te koop bij Kruitvat en kost €4,49. 

Pluspunten
- Goedkoop 
- Geeft een goed volume

Minpunten;
- Onprettig borsteltje
- Look 2 kan je niet gebruiken als je een mooi resultaat wil

Deze mascara is zeker iets voor jou... als je opzoek bent naar een goedkope mascara die een goed volume geeft. 
Deze mascara is niets voor jou... als je liever een smal, dun borsteltje gebruikt.


Ikzelf zou deze mascara nietmeer opnieuw kopen, aangezien ik mijn vertrouwde mascara fijner vind en omdat ik het borsteltje onhandig vind om mee te werken.

Liefs, 
Sharina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !