dinsdag 20 september 2011

Mijn eerste face chart.

Héé !
Ik had jullie beloofd om een look online te zetten. Ik heb het op een face chart gemaakt aangezien ik het niet makkelijk vind om een look van mezelf mooi op foto te krijgen. Ik ga natuurlijk wel uittesten wat het makkelijkste gaat aangezien ik binnenkort de looks toch op mezelf wil maken en deze voor jullie online zetten. Maar bon, dit keer een face chart dus. Dit is ook de allereerste keer voor mij dat ik een face chart maak en ik ben er eigenlijk best tevreden over. Benieuwd? Kijk dan snel verder !
Dit is 'm ! En nu denk je waarschijnlijk 'Waarom in godsnaam heeft ze maar een half gezicht gemaakt?'
Wel, ik heb geprobeerd om een het volledig te maken maar ik vond het veel makkelijker om 1 kant als 'klad' te gebruiken om kleuren op te testen en 1 kant om het uiteindelijke resultaat op te maken, vandaar.
Op foto vind ik de kleuren net iets anders dan in het echt, maar erg veel verschil is er niet.

Wat heb ik gebruikt?


- NYX Eye shadow base ESB02 w/Pearl
- Zoeva Nude colors palette
- Catrice Birds of Feather palette
- KIKO all over light 03
- Catrice eyebrow set
- Mylene wenkbrauw potlood

- Max factor 245 subtle amber blush
- NYX blush PB03 Angel
- KIKO Sun bronzing trio
          01 sculpting beige

- KIKO lipstick nr 12





Liefs,
Sharina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !