woensdag 21 september 2011

Mylène voetenbalsem.

Vandaag wil ik het met jullie even hebben over de voetenbalsem die ik onlangs kocht.
Een erg fijne voetenbalsem met een speciaal effect.
Benieuwd? Lees dan snel verder !

Onlangs had ik bij mij thuis een Mylène homeparty.
Hier heb ik een aantal producten gekocht waaronder deze voetenbalsem.




Simpele verpakking.


 De voetenbalsem zit in    een simpele verpakking,
 een doosje met daarin    een glazen potje van  100ml

Glazen potje.










De voetenbalsem bevat nertsolie, wat enorm goed is voor de droge huid. Je voeten kunnen dit wel gebruiken. Zoals ik zei is er iets 'speciaals' aan de voetenbalsem. Het zit zo, als je een gewone voetenbalsem opsmeert voel je alleen dat je voeten er zachter door worden. De voetenbalsem van mylène voel je echt werken. Het is en klinkt raar maar van zodra dat je de voetenbalsem opsmeert voel je een soort van tinteling in je voeten en voel je ze licht worden. Heel raar, maar wel erg prettig. Ik heb dan ook een keer 1 voet wel ingesmeerd en de andere niet. Als je dit doet voel je het verschil enorm ! Ook maakt het je voeten erg zacht en verkoelt het je voeten na een lange dag. De creme zelf is erg makkelijk om aan te brengen,voelt fris aan op de huid en ruikt heerlijk !

Mustela oil (nertsolie) is een belangrijk ingrediënt in de voetenbalsem.



De voetenbalsem kost €9,20
Eén nadeel is er wel, je kan deze créme enkel kopen bij een mylène consulente. Voor de meisjes uit België is er geen probleem want zij kunnen gewoon naar een mylène consulente bellen en een homeparty organiseren bij hen thuis.

Maar.. er is een maar. Ikzelf ben van plan om binnenkort zelf Mylène consulente te worden, en dan is er goed nieuws voor jullie want dan kan je deze voetenbalsem gewoon bij mij bestellen, en stuur ik hem naar je op !


Liefs,
Sharina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !