vrijdag 9 september 2011

Quick Update.

Hallo,
Vandaag een kort artikeltje aangezien ik al heel de week aan het verbouwen ben. Normaal zou ik gaan samenwonen met mijn vriend maar mijn ouders hebben voorgesteld om hier in te trekken zodat we nog wat kunnen sparen. Erg leuk dus, maar nu hebben we de voorbije week vooral gezorgd dat de kamer in orde gemaakt werd en heb ik moeten opruimen en weggooien om meer plaats te hebben.
Met pijn in het hart heb ik ongeveer 1/3 van mijn make-up stash weggegooid en mijn kledingkast zo ongeveer voor de helft uitgedund. Alhoewel spijt.. Ik noem het niet echt spijt want het waren vooral dingen waarvan ik altijd dacht 'dit zal ooit nog wel eens van pas komen' maar uiteindelijk hing het 3 jaar later nog steeds op de zelfde plaats. Dus bon, ik heb even een knopje omgedraaid en alles wat ik niet echt gebruik weggegooid of weggegeven aangezien mijn mama op een school werkt en kindjes altijd wel blij zijn met armbandjes en dergelijke. Verder heb ik nu weer plaats voor nieuwe dingen dus er gaan binnenkort waarschijnlijk een heel aantal shoplogjes online kopen aangezien ik zeker naar Forever 21 & Primark wil gaan.
Ook ben ik van plan om morgen mijn eerste filmpje op te nemen, ofja morgen het is ondertussen midden in de nacht en dit artikel komt pas om 7u00 online dus zeg maar vandaag ;) maar voor mij gaat het dus allemaal nieuw zijn en vooral leren zijn, dus neem het me alsjeblieft niet kwalijk als mijn eerste filmpjes een beetje miserabel gaan zijn, maar ik doe mijn best voor jullie.
Nu wil ik aan jullie vragen welke filmpjes jullie graag zouden zien en/of jullie misschien onderwerpen of producten hebben waarover jullie graag een review of een artikel willen lezen op Tasteofbeauty.
Laat het mij weten in de comments of stuur een mailtje naar Tasteofbeauty@hotmail.com en ik zal zeker proberen om hierover een artikel te maken.

Liefs,
Sharina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !