zondag 11 september 2011

Youtube.

Vandaag alweer een kort artikeltje.
Ik wil even zeggen dat het me gelukt is om mijn eerste youtube filmpje op te nemen. Hij komt weldra online... 

Ik heb altijd gedacht dat tegen een camera praten de normaalste zaak van de wereld is maar nu ik het zelf moest doen was het toch ietwat vreemd en zelfs een beetje eng vond ik. Maar zoals jullie weten is er een begin voor alles en weet ik goed genoeg dat het een kwestie van tijd is. In de toekomst wil ik ook gaan vloggen maar aangezien ze hier in België altijd vreemd opkijken als je jezelf filmt terwijl je over straat loopt  is het nog wel even kijken of het een optie is. 

Vandaag moet ik naar het doopfeest van het petekindje van mijn vriend en hier komt deze week nog een outfit of the day over online. De filmpjes komen morgen online.

Liefs, 
Sharina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !