dinsdag 6 september 2011

Win een droomnacht in een kasteel dankzij Flair.

Wie wil het niet, behandeld worden als een prinses op een sprookjesachtige locatie? Wel ik heb goed nieuws, want het kan ! Ik leg je uit hoe het kan, wat je ervoor moet doen én hoe je dit zelfs gratis kan winnen!

Deze week zit er bij Flair een erg aantrekkelijke pocket ! Flair is mijn favoriete tijdschrift de laatste jaren, elke dinsdag sta ik steevast bij de krantenwinkel om een nieuwe Flair te kopen. Zoals elke dinsdag stond ik vandaag ook weer in de winkel om mijn Flair te kopen, en zag ik de pocket van deze week 'Droomnacht in een kasteel voor maar €33'. Thuisgekomen ging ik even kijken in welke kastelen je kon overnachten. Je kunt met de pocket niet alleen in België, maar ook in Nederland, Luxemburg én Duitsland terecht. Zeker een aanrader als je eens een weekendje weg wil toch? Op de website van Flair kan je de pocket ook bekijken, maar als je er gebruik van wil maken moet je wel de pocket in de winkel kopen mét de Flairbon binnenin.  Je kan ook een overnachting in één van de geselecteerde kastelen winnen. Verder raad ik iedereen aan om voortaan Flair te kopen! Deze kan je kopen in alle krantenwinkels binnen Belgie en Luxemburg voor €2,20 en in Nederland voor €2,90. Zeker doen want bovenop dit alles, zit er volgende week een nieuwe pocket bij Flair waar jullie als lezeressen zeker(!) wat mee kunnen namelijk 'Genieten in een beautyfarm met 2 voor de prijs van 1'. Als dat geen leuke actie is !

Ik raadt ook iedereen aan om je te registreren op de website van Flair want niet alleen het tijdschrift, maar ook hun site staat boordevol leuke artikelen over Beauty, mode, lifestyle en verhalen van hun lezeressen. Erg leuk !  Klik hier voor de website van Flair

Ga voor mij ook eventjes naar de Facebookpagina van Flair en plaats op hun prikbord het bericht 'Wij willen Tasteofbeauty in Flair' en wie weet sta ik binnenkort in Flair en komt er een leuke winactie online als dank naar jullie toe. Like de Facebookpagina van Flair !

Ik had beloofd om alsook uit te leggen hoe je zo'n overnachting nu kan winnen. Wel heel eenvoudig !
Geef gewoon het antwoord op de volgende vraag;
Welk sprookje is ook bekend als 'De schone slaapster'?
A. Sneeuwwitje
B. Assepoester
C. Doornroosje

Sms je antwoord naar 6644 als volgend; Kasteel + je antwoord op de wedstrijdvraag
Een sms kost €1 met een maximum van €4/deelname en de wedstrijd loopt van 6 t/m 12 september tot middernacht. Succes !


Liefs,
Sharina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !