vrijdag 2 september 2011

Mijn nachtmerrie..

The nightmare begins.. Dat is wat ik vannacht eventjes dacht. Mijn plan was dus om deze morgen vroeg op te staan en artikelen te gaan schrijven voor de komende paar dagen, maar mijn plan is dus grandioos mislukt ! En wel door een klein ietsiepietsie beestje, nee geen mug, maar een muis ! Dat stomme beest heeft dus heel mijn nachtrust zo maar even verstoord. Vannacht ben ik dus heel de tijd op muizenjacht geweest en na 6 uur hopeloos vangen en zoeken heb ik het dan maar opggeven. Met als resultaat dat ik misschien net 2 uurtjes heb kunnen slapen, en al mijn plannen om artikels te gaan schrijven nu dus moet gaan verplaatsen en blabla, ik denk wel dat je weet wat ik bedoel? Dus bij deze weten jullie dit als er even geen artikel online staat. Ik ga natuurlijk mijn uiterste best doen om wel artikels vooruit te schrijven, maar als het dus even niet lukt weten jullie waarom. Als er iemand tips heeft hoe ik die muis gevangen krijg, laat het me weten in de comments ! Jullie tips zijn meer dan welkom.


Liefs 
Sharina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie !